Klachten

Zoals binnen ieder bedrijf, is het bij ons ook mogelijk dat er fouten worden gemaakt. Tenslotte, waar gehakt wordt vallen spaanders!!

Omdat wij ons er terdege van bewust zijn dat een goede afhandeling de beste manier is om met klachten om te gaan, kunt u ons direct telefonisch benaderen (tussen 10.00 en 17.00 uur) op telefoonnummer 0900-2502500 Wij zijn bereikbaar op dit nummer van maandag tot en met vrijdag!

Voor specifieke klachten kunt u ook direct naar de juiste persoon vragen:

  • vragen en/of klachten over transport, schade, verkeerde produkten en algemene zaken: Tako van der Veen & Robin van der veen
  • vragen en/of klachten over reparaties en leveringen: Johan van der Veen
  • vragen en/of klachten over betalingen of incasso's: Ingrid Holscher (dinsdagmorgen 10.00-11.30 uur)

U kunt ons ook een mail sturen, hiervoor kunt u het reactieformulier op deze site gebruiken